Σάββατο 2 Ιουλίου 2011

Σάββατο μουντό!!!



Καλημέρα..καλημέρα..Σάββατο σήμερα και ο καιρός..όπως τον βλέπετε κάτι από..καλοκαιοφθινόπωρο, μουντίλα και συννεφιά!! Πιστέψτε με τόσα χρόνια πρώτη φορά βλέπω τέτοιο καλοκαίρι!
Μου ήρθαν επισκέψεις απο το Βέλγιο συγγενείς του άνδρα μου οπότε..οπότε..το είπα εγώ..δεν είμαι για διακοπές.
Του χρόνου ( μου λέει στο αυτί) θα πάρουμε τους ..εαυτούς μας και τη Κλώντη και θα πάμε σε άγνωστο νησί με σκηνή για διακοπές! Α! θα ξεχάσουμε και όλως τυχαίως τα κινητά μας! Λοιπόν καλή Κυριακη να περάσετε, πάω Φλογητά όπου κάνει διακοπές..η κόρη μου!!

5 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Τόσο μουντό είναι εκεί? Θα φτιάξει, μάλλον επειδή είναι πρωί ακόμη!!!
Καλά να περάσετε!!!!

Ανώνυμος είπε...

@αχτιδα,υπομονή μανούλα μου!!εσύ ξέρεις πολύ καλά απο υπομονή.και όπως έλεγε και η μαμά..να είναι καλά εκεί που είναι..[και αυτό θα περάσει..]σ'αγαπώ πολύ!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΑΧΤΙΔΟΥΛΛΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΔΩ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΥΝΤΟΣ.ΙΣΩΣ ΕΠΗΡΕΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΜΑΣ.ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΟΥΘΚΙΑ.ΕΙΡΗΝΗ Κ.

Katrina είπε...

ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ!!!!

Tante Kiki είπε...

Αχτίδα μου, ο καιρός ακολουθεί τη κατάσταση και τη διάθεσή μας αλλά... που θα πάει...δεν μπορεί...θα στρώσει!