Τετάρτη 20 Απριλίου 2011

Η Άγιες μέρες αυτές αρχίζουν και με γεμίζουν με αγάπη..

 Πασχαλιά! Το αγαπημένο μου λουλούδι!

Μεγάλη Τετάρτη φίλοι μου!
Πάλι γεμάτος σήμερα ο δικός μου χώρος από φίλες από τα μπλογκς που ήρθαν να με επισκεφτούν και να πιούνε το καφέ τους μαζί μου. Σας ευχαριστώ όλες για την αγάπη σας και την επιθυμία σας να με γνωρίσετε.
Είχα και τα ..δωράκια μου...μία όμορφη τριανταφυλλιά κατακόκκινη , ένα χειροποίητο κολιέ και ..αμύγδαλα για τα γλυκά μου που κάποιο καλό παιδάκι ( βλ. Δημήτρης) θα μου τα σπάσει ένα ..ένα!
Τελείωσα με τα αυγά..τέρμα τους είπα .. αυτό το τριήμερο μέχρι την Ανάσταση ανήκει στους δικούς μου ανθρώπους και τα μόνα αυγά που θα στολίσω θα είναι των παιδιών μου.
Θέλω σήμερα να σεργιανίσω στο εμπορικό κέντρο .. να ψωνίσω για τα εγγόνια μου και να ... ξεφύγω κάποια στιγμή από την άνδρα μου για να του αγοράσω ένα δωράκι  για αύριο που έχουμε την επέτειο μας. Είναι το λιγότερο που μπορώ να κάνω γι' αυτόν που τόσο αγαπώ μα πάντα ένα δωράκι είναι ευπρόσδεκτο νομίζω.. ότι κι αν είναι ..ακόμα και το λουλούδι στο βάζο μου.
Αυτές τις μέρες φίλοι μου θέλω να σκεφτείτε τους φίλους και συγγενείς γύρω σας, ένα κάλεσμα σε αυτούς που θα μείνουν μόνοι στο σπίτι, λίγα αυγά και ένα τσουρέκι σε όσους δεν κάνουν λόγω πένθους, ένα τηλέφωνο σε ξεχασμένους μοναχικούς ανθρώπους..
Αν ρωτούσατε τον Θεάνθρωπο πως θα ήθελε να τον γιορτάσουμε ..είμαι σίγουρη ότι αυτό θα σας έλεγε. Ξέρω ότι οι καιροί είναι χαλεποί μα το πιάτο στο τραπέζι μας μπορεί να είναι μικρότερο μα η ικανοποίηση στη ψυχή μας...ατελείωτη και αστείρευτη.
Πάλι θα σας ζαλίσω με τη γνωστή φράση των αναμνήσεων μου..: Η γιαγιά μου....
Τέτοιο καιρό ετοίμαζε μικρά τσουρέκια και έβαφε σαν αύριο αυγά , τα έκανε με ζελατίνα μικρά πακετάκια και με φώναζε ..συνωμοτικά:
- Γεωργίτσα.. έλα γιαβρί μου..πάρε τα αυτά και πάνε σε.. αυτούς και.. σε αυτές στη γειτονιά μας να τους τα πας, πρόσεχε το δρόμο . Θα τους τα δώσεις και θα τους πεις Καλή Ανάσταση, θα τους τα αφήσεις  και θα φύγεις αμέσως, τρεχάτη.. μη περιμένεις κέρασμα γιατί μπορεί να μην έχουν τζοβαΐρι μου..
Πήγαινα τρεχάτη , με πολύ χαρά και γυρνώντας ήξερα ότι με περίμενε για ανταμοιβή η αγκαλιά της και ..νεραντζάκι γλυκό που ήταν το αγαπημένο μου. Τα δικά μας τσουρέκια ... διπλοκλειδωμένα στη τραπεζαρία του σαλονιού μαζί με το κατακόκκινο βελούδινο φουστανάκι μου και τα λουστρίνια παπούτσια δώρο της νονάς μου  και δίπλα τους ο βελούδινος κόκορας που μέσα του έκρυβε καραμέλες γάλακτος που ακόμα αγαπώ.
Νάμαι λοιπόν ... κι εγώ .. στη δική της ηλικία και μεγαλύτερη γιατί η γιαγιά μου ήταν πολύ νέα, πέθανε μόλις 54 χρόνων κι εγώ ήμουν μόλις.. 12... Νάμαι λοιπόν ...με τις δικές μου θύμισες να την φέρνω στο νου μου και να την ευχαριστώ για όσα μου πέρασε...
 Καιρός να γυρίσουμε πίσω φίλοι μου, στις σχέσεις καρδιάς, καλημερίζοντας τον γείτονα και μοιραζόμενοι και το λίγο που πλέον έχουμε. Καλό βάψιμο αυγών αύριο.. και ..ναι...εξακολουθώ με πείσμα να γράφω το αυγό με  υ και όχι με β έστω και αν είναι πλέον λάθος.

33 σχόλια:

b|a|s|n\i/a είπε...

καλές και όμορφες μέρες να έχεις αχτίδα μου. πάντα με υγεία και αγάπη. αληθινή αγάπη. φιλιά πολλά!

Ανώνυμος είπε...

Kαλή Ανάσταση να έχουμε με υγεία και χαρά.
Καλά τα λες πως πρέπει να σκεφτόμαστε και τον συνάνθρωπο.
Σήμερα έχουμε γίνει πολύ εγωιστές...δυστυχώς.
Και εγώ το αυγό με Υ το γράφω.
Η απλούστευση ορισμένων λέξεων της γλώσσας μας θεωρώ πως δεν είναι και ότι καλύτερο.

PiciFriki είπε...

νομίζω ότι παλιά γραφόταν με "β" και τώρα με "υ"

Dee Dee είπε...

Σωστα το γραφεις το αυγο αχτιδουλα. Εκσυγχρονιστηκες χωρις να το καταλαβεις. Παλια γραφοτανε με β :)

Τι ομορφη ιστορια αυτη με τη γιαγια σου!!
Φετος λεω να βαψω τα αυγα μου με πατζαρια. Αραγε θα βγουν πολυ ανοιχτοχρωμα;; Βρηκα και πηρα ασπρα αυγα ευτυχως, οχι κιτρινα.


Καλο Πασχα και Καλη Ανασταση!!!

Φιλια σε ολους σας!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ b|a|s|n\i/a καλέ μου φίλε..σου εύχομαι ότι καλύτερο , σ' αγαπώ και το ξέρεις.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Giwta, ευχαριστώ φίλη μου Καλή Ανάσταση στις ψυχές όλων.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ PiciFriki, εγώ πάντως απο τότε που γράφω το κάνω με ..υ το β το βλέπω σε σημερινλά κείμενα .Δεν πειράζει όπως και να είναι ..εγώ υ!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Dee Dee μου λυπάμαι μα ..θα απογοητευτείς,..σπάνια γίνονται με πατζάρι πάντού βαμμένα, μακάρι να το πετύχεις.Το δοκίμασα εγώ μια χρονιά και δεν έγιναν όμορφα, ίσως φταίει και το πατζάρι..

Hfaistiwnas είπε...

Αυτές οι μέρες είναι αφιερωμένες στους δικούς μας ανθρώπους έχεις δίκιο! Αυτό θα κάνω και εγώ..
Καλό Πάσχα να έχουμε!!!

OLINA M είπε...

Η αγκαλιά σου ...βάλσαμο...πάντα..

Να περάσεις υπέροχα στις βόλτες σου και με το καλό να δεχτείς την αυριανή παρεούλα σου!
Φιλάκια πολλά!

Marina είπε...

Τι υπέροχη η γιαγιά σου...!!! Γιατί να μην το κάνουμε και εμείς σήμερα αυτό; Είναι μέρος της παράδοσής μας να αγαπάμαι τους γείτονες μας και να έχουμε έστω και καποιες σχέσεις μ'αυτούς!
Εγώ φέτος μοίρασα τη φανουρόπιτα σε Βέλγους και σκέφτομαι το ίδιο για τα κουλούρια μου και τα τσουρέκια μου!!!

ag είπε...

Kαλή Ανάσταση να έχουμε με υγεία κυρίως. Στη φίλη που έγραψε οτι θα βάψει αυγά με πατζάρια, λυπάμαι αλλά δεν θα την ικανοποιήσει το αποτελεσμα.. Το έχω δοκιμάσει και ήταν αποτυχία...
Πολλά φιλιά και Καλό Πάσχα

Dee Dee είπε...

Λες ε;

Θα παρω και μια βαφη καλου κακου :):)
xxxxxxxxxx

Ioanna K. είπε...

γλυκιά μου, γλυκιά μου!!! ήρθε η Ιωάννα σπίτι μου και μου έφερε τα δωράκια σου!!! να'σαι καλά!!! χάρηκα πολύ και τα στόλισα στο δωμάτιό μου! Τώρα θέλω ακόμα πιο πολύ να σε γνωρίσω!! να με περιμένεις σύντομα για μία "καλημέρα!". ;) καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση! ^_^

Ανώνυμος είπε...

@αχτίδα,η μικρασιάτισα η γιαγιά,με τα γιαβρι μου!!κ εδώ έχω δει ανθησμένες πασχαλιές μανούλα,θα τα πούμε αύριο!

Αγγελική είπε...

Εύχομαι καλή Ανάσταση με υγεία

ElenaG είπε...

Αχ γιαβρί μου μακάρι να τα κάναμε
όλα αυτά ολόχρονα...ας είναι...
έστω και τώρα!
Επέτειο ακούω!!!!
Όοοοοοοοοοοχι ένα δώρο πολλά του αξίζουν!!!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Hfaistiwnas, τελικά θα τους πάρω ποδήλατα οπότε ..αύριο όλοπι μαζί(!!!!!!!!! υπομονή ..) θα πάμε με τα μικρά για ποδήλατα.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ OLINA M, καλή μου μικρή φίλη, τα κοριτσλάκια σου τα λατρεύω κι εσένα και τον Ηρακλή σας έβαλα στη καρδιά μου.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Marina μου να το κάνεις , διάλλεξε και οικογένειες που τα χρειάζονται περισσότερο.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Andie "AnGl" της το είπα κι όλας..την έπαθα εγώ μια φορά..σκέτη απελπησία..

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Dee Dee πάρε κοπέλα μου μια καλή απλή βαφή..και όλα θα πάνε καλά..

Μαιρη είπε...

Καλο Πασχα ευχομαι!Πολυ ομορφα αυτα που διαβαζω και ουσιαστικα.Τοτε που τα πραγματα ηταν πιο αγνα και πιο απλα. Ακουω και τη μητερα μου να μου διηγειται πολλες ευχαριστες στιγμες απο την δικη της παιδικη ηλικια και παντα συγκινουμαι...

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ ioanna μου χαίρομαι αφάνταστα που σου άρεσαν , μετά πια τις γιορτές ελάτε όποτε θέλετε.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Νεφέλη μου σε περιμένωωωω! Έλα να με ξεκουράσεςι..σου έχω έτοιμη την...σφουγκαρίστρα!!!!!!!!!ένα θα σου πω...ο Ντάντη σου έκανε...μαρμελάδα, και ετοιμάζει ένα σωρό νηστίσιμα για τον Βασίλη.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ ΜΑΙΡΗ μου σ' ευχαριστώ με υγεία και αγάπη να το δεχθούμε.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ ElenaG αύριο κλείνουμε 36 χρόνια παντρεμένοι..του πήρα κινητό!!!

Κωνσταντίνα είπε...

Πολύ γλυκά όσα γράψατε!
Καλή Ανάσταση να έχετε με υγεία και ευτυχία με την οικογένειά σας πάντα δίπλα σας.

Ανώνυμος είπε...

Αχτιδούλα να γράφεις πιο συχνά ιστορίες από τα παλιά. Είναι πολύ όμορφες και γράφεις τόσο ωραία!!!
Καλή Ανάσταση να έχετε,
Νάνσυ

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ με ΥΓΕΙΑ, ΓΑΛΗΝΗ, AΓΑΠΗ και ΧΑΡΑ!!!

Φιλί και Γλαρένες αγκαλιές

eleni είπε...

Aχτίδα μου,με τη μεγάλη αγκαλιά για όλους,να περάσεις όμορφα με τους αγαπημένους σου!
Η πασχαλιά από τα ωραιότερα λουλούδια-αχ,το άρωμά της!
Φιλιά-Καλή Ανάσταση!

Εφη είπε...

Αχτιδούλα να περάσεις όμορφα με την οικογένειά σου και να έχεις πάντα τόσο φως και τόση αγάπη μέσα σου!

Να τα εκατοστήσετε με τον κύριο Δημήτρη και πάντα με χαμόγελα!

mmama είπε...

Συγχαρητηρια Να ςησετε!

Καλο Πασχα !