Σάββατο 17 Ιουλίου 2010

Σαββατιάτικη κουβεντούλα

 Το νέο μου βραβείο , ευχαριστώ τη Rena που μου το έδωσε για να πάρω τα χρωματιστά μολύβια και να χρωματίσω την ημέρα μου!

Εξαφανισμένη.. το ξέρω ! Λίγο η ζέστη , λίγο τα καθημερινά που δεν μου έδωσαν χρόνο ούτε να χαρώ τον υπολογιστή μου ( ένα παιχνιδάκι βρε παιδάκι μου!) , συγχρόνως η σκέψη ότι ίσως με βαρεθήκατε να σας λέω την καθημερινότητα μου που είναι συχνά τόσο βαρετή για άλλους.
Χθες είχα τραπέζι τις κόρες μου .έτσι ..από επιθυμία να σπάσω τη βαρετή ατμόσφαιρα που δεν είναι για μένα φίλοι μου, δεν είμαι εγώ για .. στάσιμα νερά..θέλω κίνηση, θέλω κύμα, θέλω αέρα να φυσά και να αλλάζει την ατμόσφαιρα. Όμως σήμερα που οι κόρες μου έφυγαν μαζί για ένα διήμερο εμένα ο καλός Θεούλης που με αγαπά σκέφτηκε να μου στείλει τη τρίτη κόρη μου... τη ψυχοκόρη μου που είναι κορίτσι μου της καρδιάς. Ένα τηλέφωνο ... και η φωνή της : -Μανούλα σου έρχομαι..μόνη ..μόνο για σένα!
Είναι σπουδαίο πράγμα φίλοι μου κάποιος που δεν τον γέννησες να σε αγαπά τόσο και να σε λέει ...μαμά. Είναι για μένα ένα ..κράμα θα έλεγα από κόρη και φίλη. Αμέτρητα βράδια κάποτε μου έλεγα τους καημούς της κι εγώ τις συμβουλές μου, τη πάντρεψα στα ..ξένα για μένα ( Αθήνα) και όταν έφυγε από το διπλανό μου διαμέρισμα πόνεσα κρυφά σαν να αποχαιρετούσα κόρη .Πίστεψα ότι εκεί θα τελείωνε μια σχέση μα ο χρόνος έδειξε ότι η Αθηνούλα μου ήταν αυτό που πραγματικά είδα σ' αυτήν . Σήμερα λοιπόν έχω χαρά και ετοιμάζω δεύτερο τραπέζι γιορτινό όπως χθες, αγόρασα και σαγκριά που είναι το αγαπημένο της , έβαλα βασιλικό σε βάζο στο τραπεζάκι του μπαλκονιού μου και περιμένω τις νύχτες που οι τρεις μας θα καθόμαστε και θα λέμε ότι μας πιέζει.
Έκανα και το αγαπημένο της κέικ με κρασί και τρούφα, ψήνεται τώρα και έχω στη σειρά τα κουλουράκια που θα φτιάξω για το καφέ γιατί μετά στη κουζίνα θα κάνει κατάληψη ο Δημήτρης που θα μαγειρέψει μάλλον τις ..γαρίδες του στο φούρνο με τυριά.
Αύριο σίγουρα μπανάκι στη θάλασσα και τη Δευτέρα που θα έχω τη γυναίκα για τη μητέρα μου θα τη κάνουμε την  μίνι εκδρομούλα μας κάπου για δροσιά.
Είδατε τι ..γλιτώσατε τόσες μέρες που δεν έγραφα; τις διηγήσεις μου και τα μπουρ..μπουρ μου...αλλά μου λείψατε ατιμούλια... δεν μπορώ χωρίς εσάς.. εθισμός η κουβεντούλα μαζί σας και η επαφή με τα σχόλια σας. Πολλές φορές σκέπτομαι πόσο θα διαρκέσει αυτό .. αν ο χρόνος με κάνει να κλείσω κάποτε το μπλοκ μου οι συνθήκες δεν μου επιτρέψουν να μπορώ να γράφω.. Όμως όταν το σκέπτομαι λέω μετά στον εαυτό μου ότι πάντα μου αρέσει να χαίρομαι με ότι έχω και να λέω στον εαυτό μου ότι αυτό που αξίζει στη ζωή μας είναι να απλά ... να ζούμε τη κάθε μας στιγμή δίνοντας της την αξία που εμείς της δίνουμε. Εγώ τώρα ζω κάτι που μου αρέσει, με γεμίζει και με διασκεδάζει ...θα πάψει όταν θα νοιώθω ότι είμαι περιττή και βαρετή.
Σας εύχομαι να περάσετε ένα καλό ΣΚ σε κάποια παραλία ή όπου εσείς αισθάνεστε όμορφα και πάνω απ' όλα να περάσετε ωραία καλοί μου φίλοι, αυτό επιθυμώ για σας.

23 σχόλια:

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

καλα να περνάτε, χαιρετίσματα στην Αθηνά, πολλα φιλάκια

Hfaistiwnas είπε...

Μπορέι να έλλειψες αλλά πέρασες καλά, και το ΣΚ σου το βλέπω γεμάτο, που έτσι πρέπει να είναι βέβαια, χαλάρωση μεν αλλά με όλα τα καλά της!
Καλό υπόλοιπο ΣΚ λοιπόν!

Ξανθή είπε...

Καλά να περνάς πάντα με αυτά που αγαπάς κι άσε το αύριο να είναι αύριο!!!

Αγγελίκη Αναστασοπούλου είπε...

καλά να περνάς και να χαίρεσε την κάθε μέρα σαν να είναι μοναδική...!!!!! πέρνα απο το σπιτάκι μου έχω κάτι για σένα....

Leviathan είπε...

kai euxomai na sinexiseis auto to kati na to zeis oso perissotero 8eleis!!!!! kalo weekend!!!! filiaaaaa!

( fortounata) είπε...

αργείς να γράψεις και σε ψάχνουμε.καλά να περάσεις.φιλιά.

anthivolon είπε...

Πόσο δίκιο έχεις Αχτιδούλα μου.... αυτές οι στιγμούλες της ζωής μας που δεν πρέπει να τις αγνοούμε αλλά να τις δίνουμε αξία και να χαιρόμαστε.... αυτές είναι όλο το νόημα της ζωής μας. Αν το αντιληφθούμε...... θα ζούμε σίγουρα πιο ευτυχισμένοι!!!!
Να περάσετε όμορφα με τον Δημήτρη το Σ\Κ.
Φιλάκια πολλά!!

Ανώνυμος είπε...

Καλώς να δεχτείς την ψυχοκόρη σου και καλές εξορμήσεις να έχετε.
Και να ξέρεις ότι όταν δεν γράφεις μας λείπεις πολύυυυυυυ!!
Πολλά χαμόγελα και φιλιά
Χριστίνα από κατερίνη

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ, τα είπαμε φιληνάδα στο τηλέφωνο, σε λίγο θα τηγανίσω τα τυροπιτάκια.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Hfaistiwnas πολύ ζέστη φίλε μου , τελικά αύριο θα φύγω οπότε ..θα τα πούμε με φωτογραφίες.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Ξανθή μου καλά περνώ , όπως μου τα φέρει η ζωή και κάνω το σταυρό μου για όσα δεν περνούν εύκολα.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ ΑΓΓΕΛΙΚΗ μου σ' ευχαριστώ πολύ το παρέλαβα.Καλό ΣΚ.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Leviathan, καλέ μου φίλε σ' ευχαριστώ , έχω καλή πα΄ρεα και λέω να περάσω και άυριο καλά, θα επιστρέψω με τις γνωστές ...φωτό!!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ φουρτουνιασμενη ψυχη, τεμπέλιασα λίγο..αυτή η ζέστη φταίει βρε παιδάκι μου!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ anthivolon, σ' ευχαριστώ φίλη μου χαιρετισμούς στον άνδρα σου!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Χριστίνα από κατερίνη, την 'έχω εδώ , δίπλα μου!

Asteri (Maria) είπε...

Πάντα να περνάς τέλεια αχτιδούλα και πάντα πρέπει να ρουφάμε την ζωή στάλα-στάλα.
Φιλάκια

Ανώνυμος είπε...

μυρισα σαγκρια και ηρθα!!!

να περνας καλα και κυριως ΔΡΟΣΕΡΑ!!!!

Un par de neuronas... είπε...

Αγαπητή μου, οι χαρές σου χαίρομαι και εγώ!
Ξέρω ότι έχετε εξαιρετικές παραλίες, απλά σε κάλεσα να μοιραστούμε το σπίτι μου και την θάλασσα μου, ακόμη και μόνο μέσα στο δίκτυο!

Φιλιά και αγκαλιές.

Μαρια είπε...

Καλησπερα Αχτιδουλα μου ...Μαθε οτι οι εγγραφες σου ειναι αληθινες ,ανθρωπινες γι αυτο να μην μας λειψεις ποτε...Καλως να δεχτεις το κοριτσι σου ..αλλα βρε παιδακι μου μ'ανοιξες την ορεξη με τις Γαριδουλες...Καλο μεσημερακι ...

Rena είπε...

καλά να περνάτε Αχτίδα μου και σου εύχομαι να έχετε αύριο καλό ξεκίνημα της βδομάδας που μας έρχεται!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

τι ωραια!!!
εχω ξαναδιαβασει για την ψυχοκορη σου και η αληθεια ειναι πως τετοιες σχεσεις ειναι μοναδικες και τις χαιρομαι!
εγω μια ξενη...φαντασου ποσο θα χαιρεστε η μια την αλλη!

Αχτιδακι μου απο το λιγο που σε γνωρισα ξερω πως εισαι ενας υπεροχος ανθρωπος και ειναι τυχεροι οσοι ειναι κοντα σου!

σου αφηνω την αγαπη μου!!!

Υ.Γ θελω να ερθω να σε δω αυτες τις μερες!

Unknown είπε...

axtidoula mou

sou euxome na pernas panta kala mazi me tou agapimenous sou .kalo kalokeri na perasete me ygia
se olous sas.

pola filakia