Τετάρτη 26 Μαΐου 2010

Οταν κάνεις μια απλή μέρα σου σημαντική!

Μια ..τρελούτσικη μέρα περάσαμε σήμερα με το Δημήτρη μου, το διασκεδάσαμε με το δικό μας τρόπο. Πήραμε το πρωινό μας με τον ..θερμιδομετρητή στο χέρι και αφού τακτοποίησα τη μητέρα μου και αφήσαμε το παππού μας κάπου που ήθελε να πάει απλά κοιταχτήκαμε και είπαμε:
-Πάμε να χαζέψουμε στα μαγαζιά;
Ξεκινήσαμε απο ένα μαγαζί που παράγγειλα τα γυάλινα που θα ζωγραφίσω για τη βάπτιση του εγγονού μου ( έκανα το δείγμα) και ...αρχίσαμε να χαζεύουμε ότι μας γυάλιζε!
Αν αναρωτιέστε τι κοιτούσαμε και δοκιμάζαμε ...κρατηθείτε ...μια μοτοσυκλέτα Γουρούνα που πουλούσε πολυκατάστημα σε πολύ καλή τιμή.

- Ανέβα να σε δω επάνω μου είπε κι εγώ ανέβηκα..μα δεν έφθαναν τα πόδια μου κάτω βρε παιδιά!
Πιο πέρα ήτανε ένα αμαξάκι απο αυτά που είναι για την άμμο 4χ4 και το είχαν προσφορά, ανεβήκαμε, δοκιμάσαμε, έβαλα και τις ταχύτητες να δω πως είναι μα η μεν Γουρούνα έγραφε οτι απαγορεύεται 2ο άτομο και το άλλο οτι απαγορεύονται τα παιδιά! Που θα βάζουμε σκεφτήκαμε τα εγγόνια μας !
Μετά είχε σειρά ένα σούπερ μάρκετ για να αγοράσουμε προιόντα λάιτ για τη δίαιτα μας, αγόρασα κάθε τι που έγραφε επάνω τις θερμίδες για να ξέρουμε τι τρώμε και βέβαια απο μαρούλι μέχρι μπρόκολο!
Σειρά είχε η ΙΚΕΑ για καφέ, τη Τρίτη μάλιστα είναι και δωρεάν..τζαμπατζήδες!

Δεν μας έφθασε αυτό, περάσαμε όμορφα και θέλαμε συνέχεια έτσι μετά το φαγητό πάλι το ...σκασαμε. Πήγαμε στη Περαία για βολτίτσα στη θάλασσα με τη Κλώντη!
Μετά επειδή του είπα οτι θα ήθελα σπορτέξ πιο ελαφρά για το καλοκαίρι γιατί έχω πρόβλημα με το πόδι μου με πήγε σε ένα μαγαζί και αρχίσαμε να διαλλέγουμε και να δοκιμάζουμε.

Τελικά αφού δοκίμασα όσα δεν φαντάζεστε φόρεσα ένα που με βόλεψε μα ...βρε παιδάκι μου ...λίγο νεανικό για μένα...είχα ενδιασμούς...σπορτέξ περιπάτου λευκό με ...φούξ κεντηματάκια ( ναι! δεν διαβάσατε λάθος..φουξ!) με αλυσσιδίτσες και τζίτζιλα διακοσμητικά...αν το δουν οι κόρες μου θα πάθουν σοκ.
Επέμενε να το πάρω και του έκανα το χατήρι καθώς πήραμε ακόμα και ένα πέδιλο γκρι σιέλ ευτυχώς σοβαρό και μοντέρνο που μας άρεσε και τους δύο και ταιριάζει με πολλά ρούχα μιας και φορώ πολλά γαλάζια.!

Με κακομαθαινει το ξέρω μα μου αρέσει ξέρετε αυτό, έτσι ήτανε πάντα απο τότε που παντρευτήκαμε, του αρέσει να με ψωνίζει πράγματα ακόμα και μόνος του κι εγώ όταν δεν μου αρέσει κάτι απο αυτά κάνω οτι ξετρελλάθηκα γιατί δεν θέλω να τον στεναχωρήσω.
Μετά μαντέψτε..πήραμε σβάρνα τις αντιπροσωπείες αυτοκινήτων για να δούμε τιμές για ένα πολύ μικρό αυτοκίνητο ακόμα και μεταχειρισμένο για να μη κινούμε το μεγάλο και βέβαια θα κάνουμε το κολπο που κάνουν όλοι να πιάνουμε θέση για το μεγάλο. Ελληνάρες!
Τέλος σταθήκαμε κάπου και για καφέ, τα είπαμε, κάναμε τα όνειρα μας για το μέλλον ( τρομάρα μας ...ποιό μέλλον έχουμε ακόμα!), τα συμφωνήσαμε όπως πάντα οτι αν κερδίζαμε το Λόττο θα κάναμε πολλούς ανθρώπους ευτυχισμένους απο αυτούς που ξέρουμε οτι έχουν προβλήματα ... Αφού λοιπόν μοιράσαμε τα κέρδη μας γυρίσαμε σπίτι εγώ να τακτοποιήσω τους παππούδες κι εκείνος για να μαγειρέψει για αύριο!
Περάσαμε όμορφα, ήταν μια ευχάριστη μέρα , εκείνος κι εγώ και τα...όνειρα μας!

36 σχόλια:

Un par de neuronas... είπε...

Καλάααα, τί κάνεις τέτοια ώρα που δεν είσαι στο κρεβατάκι σου σαν καλό παιδί που είσαι;
Μόλις τώρα μίλησα με μία φίλη από Μέξικο και της είπα ότι μου πήρες τηλέφωνο!!!
Και αυτή με τα μπλογ τα γνώρισα, κοίτα τόσους φίλους έχουμε μέσο ιντερνετ...
Φιλάκια και καλή μέρα για άυριο.

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

πιστεύω να μοιράσατε και σε μένα το άφραγκο λίγα χρήματα, γι' αυτό είχα μια επίμονη ιδέα να ράψω τσουβάλια; χιχι!!!
τέλεια η βολτίτσα δεν παίζεστε!!!!!!!!

Hfaistiwnas είπε...

Καλημέρα!
Και εγώ με όσα είπες καλά πέρασα! χαχαχαχα! Έτσι να μην αφήνετε τις μέρες !!!!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ VERÓNICA MARSÁ, φιληνάδα μου θα σε ξαναπάρω, είχα δουλειές εδω κι εκεί και δεν πήρα τα τηλεφωνήματα μου.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ, βρε χαζούλα μόνο τα χαζεύαμε .Τα παπούτσια τα πήρα, είναι ένα κατάστμα εκεί που πουλάει πολύ όμορφα παπούτσια σε πολύ χαμηλή τιμή, πάντα απο εκεί παίρνω,πάντως άμα τύθχω το Λόττο που..δεν παίζω θα σου δώσω σίγουρα!!!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Hfaistiwnas, φίλε μου τα όνειρα είναι δωρεάν και κανένα ΔΝΤ δεν μπορεί να μας το κόψει.

Asteri (Maria) είπε...

Καλά εεεε κάνατε μεγάλη και ωραία βόλτα.
Φτου σας να μη σας βασκάνω χεχε
Πολλά φιλάκια

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Δεν κατάλαβα γιατί δίσταζες στα αθλητικά.
Δεν θέλω να ακούω τέτοια!
Καλά που είναι και ο Δημήτρης...
Πάντα καλές βολτίτσες!!!

Ανώνυμος είπε...

Τελικά δεν χρειάζονται πολλά πράγματα για να κάνεις μια απλή ημέρα σημαντική. Καλή διάθεση, χαμόγελο, αγάπη και όνειρα, πολλά όνειρα (που είναι και τζάμπα, όπως λες). Εύχομαι να κάνετε πολλές ακόμα μέρες σας σημαντικές!
Πολλά χαμόγελα και φιλάκια,
Χριστίνα από Κατερίνη

Chryssa είπε...

Αχ μα τη ωραία μέρα! Να είναι όλες οι μέρες σας έτσι χαλαρές και όμορφες με όνειρα!
Καλημερούδια Αχτιδούλα!
xo

Unknown είπε...

μμμ, γιατί να το κρύψω, εγώ ζήλεψα αχτιδούλα μου, για ... πολλά ζήλεψα, αλλά και χάρηκα γιατί χαίρεσαι σαν μικρό παιδί
Φιλιά Αχτιδούλα μου με τα ... φουξ συμπληρώματα στα ολόλευκα σπορτεξάκια σου.

marilise είπε...

μπα μπα μπα και γω κάτι τέτοιο ζεστό και όμορφο ονειρεύομαι,,,,,,
Έλα να πάρεις και το προσωπικό σου βραβείο είναι αποκλειστικά για σένα διαλεγμένο με πολύ αγάπη ...........Ψάξε , ψάξε και θα το βρεις !!!!!!!

mia maria είπε...

Πάντα έτσι όμορφα να περνάτε! Με γεια τα παπουτσάκια!

η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα είπε...

Με γεια τα αθλητικά! Μας ξεσήκωσες όμως με αυτό το αμαξάκι για την άμμο που γράφεις. Ξέφυγε ο νους σε θάλασσες και ακρογιαλιές!

Καλημερένια!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

αχτιδακι μου!!!
εισαι ενα παραμυθι απο μονη σου εσυ και ο κυριος Δημητρης!
δεν ξερεις ποσο χαιρομαι να σας διαβαζω...!

ειστε η εξαιρεση και μαλιστα πολυ πολυ αγαπημενη εξαιρεση!!!

σας φιλω και τους δυο κι ευχομαι παντα μα παντα να ειστε ετσι μεσα απο την καρδια μου!!!

Penelope είπε...

ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΝΑΤΕ!!!!
Και ΕΥΓΕ για τα σπορτέξ με τα στρασάκια και τα λουλουδάκια. Η ηλικία των γεννεθλίων μας πρέπει να μετρά, σχεδόν πάντα, λιγότερο από την ηλικία της ψυχής μας, αν θέλουμε να είμαστε για πολύ καιρό ακόμη σε τούτη την ζωή, παρά τα στραβά και τα ανάποδα που έχει :-))

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Asteri, ελπίζω σε δυο χρόνια που θα βγούμε στη σύνταξη να το κάνουμε συνέχεια( βέβαια ΑΝ πάρουμε σύνταξη!)

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Γιαγιά Αντιγόνη μου αθλητικά φοράω σχεδόν συνέχαια όμως ΤΕΤΟΙΑ αθλητικά; όχι!όμως τα φόρεσα σήμερα στο εργαστήρι και ήταν πολύ βολικά!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Χριστίνα από Κατερίνη, ακριβώς φίλη μου , δεν χρειάζεται παρά αγάπη και καλή διάθεση να ζήσεις όπως σε ευχαριστεί.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Χρύσα, απο το στόμα σου και στου Θεού το αυτί , όπως λέει ο λαός μας!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ meggie, λοιπόν ..το συμπλήρωσα σήμερα το πρωί το σύνολο αγοράζοντας η ..θεότρελλη ένα φουξ μακώ συνολάκι με λεύκό μπλουζάκι απο μέσα.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ marilise, λάθος βραβείο πήρα καλέ; ευτυχώς που δεν πρόλαβα να το αναρτήσω!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ big mama, ευχαριστώ τελικά τα σπορτεξάκια ήταν πολύ βολικά.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα, αχ! ήταν υπέροχα, έτσι και του έλεγα ναι θα το έπαιρνε σίγουρα.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ ΝΑΪΑΔΑ μου πόσο χαίρομαι όταν σε βλέπω νεραιδένια μου στο μπλογκ μου , σ' ευχαριστώ και πολλά πολλά φιλάκια στο κορίτι μου.Τι θα κάνατε καλέ χωρίς μια θεότρελλη σαν κι εμένα; πως θα σπάζατε τη μονοτονία των μπλογκς;

ElenaG είπε...

...
Εκείνος k εγώ και τα ... όνειρα μας!
Πάντα έτσι
Πάντα μαζί
σας το εύχομαι Αχτίδα μου
από τα βάθη της καρδιας μου+

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Penelope μου το έχω δηλώσει...έχω σταματήσει το ρολόι εσωτερικά στη ..εφηβεία!Τώρα εξωτερικά ..άστα να πάνε!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ ElenaG, φιλώσε φιληνάδα!

drosostalitsa είπε...

Αχ σας χαίρομαι... τι όμορφα που περνάτε!!! Μπράβο να είστε πάντα έτσι αγαπημένοι και όλα σας τα όνειρα να γίνουν πραγματικότητα!

Πολλά φιλάκια

Μarion, είπε...

Ολες οι μέρες σας να είναι έτσι...Απλές όσο και σημαντικές.

Μπράβο Αχτίδα.. για άλλη μια φορά σας θαυμάζω και σας χαίρομαι.

Καλό απόγευμα :)

Rena είπε...

Καλά την περνάτε βλέπω μέχρι και λοττο κερδίσατε χα χα!!!
Αντε και στην επόμενη βόλτα το τζόκερ!!!

marilia είπε...

Εσείς οι δυο με τρελαίνετε! Γι' αυτό σας πάω!!! :):):)

(όλου του κόσμου τα μωρά έχεις βάλει φωτογραφία, τα φούξια παπούτσια δε μας τα 'βαλες!! ΓΙΑΤΙ;;;;;; ->με αυστηρό ύφος! χιχιχιχι)

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ drosostalitsa, σας τα λέω όχι για να με θαυμάζετε αλλά για να με ακολουθείτε...μια τρελλή χαζογιαγιά δεν φθάνει!

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ Μarion, η ζωή είναι αρκετά δύσκολη για να τη δυσκολεύουμε περισσότερο καλή μου.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ rena μου δεν πρόκειται ποτε να μου τύχει γιατί τα ..μοιράζω απο πριν και πίστεψε με θα το κάνω.Δεν υπάρχει πιο μεγάλη ευχαρίοστηση απο το να δίνεις χαρά στους άλλους.

ΑΧΤΙΔΑ είπε...

@ marilia, αύριο καλέ θα σου τα βάλω ..μόνο για σένα!